Op zoek naar een VoIP telefooncentrale? 

Een VoIP telefooncentrale is een telefooncentrale waarmee je kunt bellen via het internet. Bedrijven hoeven met een VoIP telefooncentrale dus niet meer te investeren in een fysieke telefooncentrale en alles wat daarbij komt kijken. De hele telefooncentrale bevindt zich dus online, wat veel voordelen met zich meebrengt ten opzichte van een traditionele telefooncentrale. Voor mijn bedrijf maak ik gebruik van een VoIP telefooncentrale van Voicedata. 

Een hosted VoIP telefooncentrale van Voicedata 

Ik ben zelf directeur van een groot bedrijf dat computers en computeronderdelen verkoopt. Wij hebben door het hele land een aantal fysieke winkels en servicecentra zitten. Daarnaast hebben wij ook een magazijn en een hoofdkantoor waar ook onze klantenservice zich bevindt. Het is dan ook ontzettend belangrijk dat wij altijd telefonisch bereikbaar zijn, zowel intern als voor onze klanten. Wij hebben daarom gekozen voor een VoIP telefooncentrale van Voicedata. Een VoIP telefooncentrale heeft vele voordelen ten opzichte van een traditionele telefooncentrale: 

  • Optimale bereikbaarheid 
  • Schaalbaar 
  • Niet locatie gebonden 
  • Online te beheren 
  • Integratie met mobiele telefonie 
  • Gratis bellen met nevenvestigingen 

Zoals je kunt zien, zijn er dus meerdere redenen om te kiezen voor een VoIP telefooncentrale van Voicedata. Zelf maken wij hier al enkele jaren gebruik van en we zijn altijd tevreden geweest. Het is ontzettend betaalbaar, daar je enkel betaalt voor de diensten die je nodig hebt. Daarnaast is het ook ontzettend gemakkelijk om de telefooncentrale online te beheren. Zo kan er online via het portaal bijvoorbeeld op afstand per vestiging ingesteld worden wanneer de lijnen dicht moeten gaan, hoe het IVR-menu in elkaar zit en of een telefoon alleen inkomende gesprekken kan ontvangen of ook uitgaande gesprekken kan voeren. Daarnaast kunnen alle vestigingen gratis met elkaar bellen. Heeft een klant bijvoorbeeld in een van de fysieke winkels iets gekocht en heeft daar een vraag over bij de klantenservice? Dan kan de klantenservicemedewerker gewoon via het interne systeem contact opnemen met de vestiging om de vraag van de klant voor te leggen. Andersom kan een medewerker van een van de winkels naar het hoofdkantoor bellen om bijvoorbeeld na te gaan of er in de webshop nog voorraad is van een product dat in de winkel niet meer te verkrijgen is. Ook kunnen we via de hosted VoIP centrale van Voicedata gesprekken opnemen. Dit is voornamelijk voor onze klantenservice van belang, daar we de opgenomen gesprekken kunnen gebruiken voor trainingsdoeleinden en een klant ook altijd het recht heeft om een gesprek dat met de klantenservice gevoerd is terug te luisteren.  

Telecommunicatieoplossingen van Voicedata 

Als jij ook op zoek bent naar een hosted VoIP telefooncentrale, neem deze dan af bij Voicedata. Voicedata heeft jarenlange ervaring op het gebied van telecommunicatie en biedt uitstekende service als het gaat om bellen via het internet. De hosted VoIP oplossingen zijn betaalbaar, betrouwbaar en ontzettend gemakkelijk in gebruik. Daarnaast biedt het nog vele extra’s naast alleen het bellen. Wat dacht je bijvoorbeeld van een IVR-menu of een online beheer portal? Omdat je bij Voicedata zelf je pakket kunt samenstellen, betaal je ook echt alleen voor de diensten waar je ook daadwerkelijk gebruik van maakt. Als je bijvoorbeeld geen behoefte hebt aan de functie om gesprekken op te nemen, dan neem je die functie gewoon niet af. Neem eens een kijkje op https://www.voicedata.nl/hosted-voip-telefooncentrale/ om te zien wat Voicedata allemaal voor jouw onderneming kan betekenen op het gebied van telecommunicatie. Via https://www.voicedata.nl/ kun je gemakkelijk contact opnemen met Voicedata voor meer informatie of advies. Ook kun je gratis en vrijblijvend een offerte aanvragen voor de telecommunicatieoplossing die het beste bij jou past. 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn